Skippa innehåll
Just nu – 40 % rabatt på Woodbox (Rabatten dras av i kassan)

Reklamation

Reklamation

Vi hoppas att du är nöjd med din beställning och leverans. Men skulle du inte vara det och produkten visar sig vara skadad så ska du kontakta oss på info@woodonwall.se Skicka bilder, gärna flera stycken, som visar på skadan/defekten. Godkänns reklamationen skickar vi då en ny produkt och tar tillbaka den skadade.

 

Transportskada

Om olyckan skulle vara framme och din produkt skadats under transporten är det viktigt att du dokumenterar alla skador. Skicka bilder på både skadat emballage och skadad produkt till vår mail: info@woodonwall.se och ange ditt ordernummer så hjälper vi dig.

OBS! Synliga skador på emballage måste anmälas direkt på plats till transportören och noteras på fraktdokumenten eller i handdatorn chauffören har med sig. Har man mottagit försändelsen skadad och skadorna inte noteras kan vi inte heller ta ansvar för fraktskadorna då försändelsen då anses levererats utan anmärkning. Tänk därför på att syna varje paket noga innan signering.

Schysst producerad

Vi tillverkar Wood on Wall i Sverige med noga utvalda material av högsta kvalitet, med hållbarhet i fokus. Vårt trä kommer från hållbart skogsbruk och vår specialtillverkade akustikfilt från återvunnen plast.

Snabbt levererad

Alla akustikpaneler från Wood on Wall tillverkas för hand i Helsingborg och levereras normalt inom 4-10 arbetsdagar från beställning.

Lång garanti

När du köper Wood on Wall får du tio års materialgaranti. Vi är trygga med vårt hantverk och vårt material, så att du också ska vara det.