Reklamation

Reklamation

Vi hoppas att du är nöjd med din beställning och leverans. Men skulle du inte vara det och produkten visar sig vara skadad så ska du kontakta oss på info@woodonwall.se Skicka bilder, gärna flera stycken, som visar på skadan/defekten. Godkänns reklamationen skickar vi då en ny produkt och tar tillbaka den skadade.

 

Transportskada

Om olyckan skulle vara framme och din produkt skadats under transporten är det viktigt att du dokumenterar alla skador. Skicka bilder på både skadat emballage och skadad produkt till vår mail: info@woodonwall.se och ange ditt ordernummer så hjälper vi dig.

OBS! Synliga skador på emballage måste anmälas direkt på plats till transportören och noteras på fraktdokumenten eller i handdatorn chauffören har med sig. Har man mottagit försändelsen skadad och skadorna inte noteras kan vi inte heller ta ansvar för fraktskadorna då försändelsen då anses levererats utan anmärkning. Tänk därför på att syna varje paket noga innan signering.